معجون عسل و جینسینگ

معجون عسل و جینسینگ بهترین معجون برای افزایش قدرت و انرژی ورزشکاران است!

معجون عسل و جینسینگ از ترکیب بی‌نظیر عسل گشنیز درجه ۱ با پودر جینسینگ اصل کره‌ای تولید شده است. این ترکیب بسیار گرم و قدرتمند است و خواص فراوانی دارد. در طب سنتی توصیه فراوانی برای استفاده از ترکیب معجزه‌آسای عسل و جینسینگ شده است. این ترکیب برای درمان بسیاری از مشکلات ناشی از ضعف بدنی بسیار موثر است.

کیفیت بالای عسلهای استفاده شده به همراه جنسینگ قرمز کره ایی اعلا باماسالمین این معجون را به ترکیبی بدون رقیب تبدیل کرده که با یکبار استفاده مشتری همیشگی ان خواهید شد.

کند شدن روند پیری و افزایش زیبایی با معجون جینسینگ و عسل!

معجون حاصل از ترکیب عسل طبیعی با جینسینگ کره‌ای و ژل رویال در کند کردن روند پیری تاثیر دارد. این معجون پرخاصیت با طبع گرم، نه تنها به جوان ماندن سلول‌های بدن کمک می‌کند، بلکه بر روی ظاهر پوست نیز تاثیر می‌گذارد. خوردن آن نیز از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کند. علاوه بر این‌ها، با تحریک و بهبود جریان خون در پوست سر باعث افزایش رشد و جلوگیری از ریزش مو  می‌شود و به این ترتیب تاثیر زیادی بر زیبایی ظاهری دارد.

رفع خستگی و بازیابی سریع انرژی!

معجون عسل طبیعی با جینسینگ کره ای و ژل رویال بر روی سیستم اعصاب مرکزی در مغز تاثیر می‌گذارد. به این ترتیب باعث افزایش تمرکز و رفع خستگی می‌شود. همچنین به افزایش قدرت یادگیری و جلوگیری از افسردگی کمک شایانی می‌کند. به علاوه، قرار دادن این معجون در برنامه غذایی باعث بهبود جریان گردش خون باعث بازیابی سریع انرژی از دست رفته و شادابی و سرحالی شما می‌شود.

افزایش قدرت ورزشکاران و کمک به کاهش وزن!

معجون معجزه‌آسای جینسینگ و عسل باماسالمین به دلیل آنکه می‌تواند هورمون‌های بدن را تنظیم کند، برای ورزشکاران بسیار مفید است. این ترکیب می‌تواند قدرت بدنی و قوای جسمی ورزشکاران حرفه‌ای را افزایش دهد. همچنین برای کسانی که مایل به کاهش وزن هستند نیز کاربرد دارد. از آنجا که خوردن مقدار کمی از این محصول نیاز بدن را برای دریافت انرژی تا چند ساعت تامین می‌کند، بنابراین در کاهش وزن نیز نقش موثری دارد. استفاده از این ترکیب با افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن، به از دست دادن چربی های اضافه ی کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code