ترکیب جینسینگ و عسل طبیعی چه خواصی دارد؟

معجون عسل طبیعی به همراه جینسینگ به تکمیل درمان ناباروری در آقایان و نازایی در خانم‌ها قابل کمک بسیاری می‌کند. همچنین براساس آموزه‌های طب سنتی، برای افزایش توان و میل جنسی نیز موثر است. معجون جینسینگ و عسل  می‌تواند به عنوان مکملی سودمند در هنگام انجام درمان سرطان مورد استفاده قرار گیرد.

این ترکیب مشکل تجمع پلاکت‌ها را درمان و سطح قند خون بدن را تنظیم می‌کند. معجون پرخاصیت باماسالمین دارای اثرات آنتی اکسیدانی قوی می‌باشد و سیستم ایمنی بدن انسان را بهبود می‌بخشد. با همه این خواص،‌ شاید بتوان گفت که ترکیب جینسینگ با ژل رویال و عسل طبیعی، آن‌قدر قوت دارد که به قول قدیمی‌ها: «می‌تواند مردگان را زنده کند.»

ترکیب جینسینگ و عسل طبیعی چه خواصی دارد؟

آیا معجون عسل و جینسینگ عوارضی دارد؟

خوردن این معجون خارق‌العاده، علاوه بر تمام خواص شفابخشی که دارد، برای برخی از افراد مناسب نیست. زنان باردار، مادران شیرده، کودکان و نوجوانان به هیچ عنوان نباید از ترکیب عسل طبیعی با جینسینگ و ژل رویال استفاده کنند. مصرف این ترکیب همچنین برای افراد مبتلا به خونریزی های شدید قاعدگی نیز ضرر دارد. ضمنا لازم است بدانید که معجون عسل و جینسینگ برای کسانی که داروهایی همچون؛ هپارین،آسپرین و وارفارین مصرف می‌کنند، مناسب نیست و این افراد بهتر است به سراغ ترکیب‌های انرژی‌بخش دیگری بروند.

معجون حاصل از ترکیب عسل طبیعی با جینسینگ کره‌ای  در کند کردن روند پیری تاثیر دارد. این معجون پرخاصیت با طبع گرم، نه تنها به جوان ماندن سلول‌های بدن کمک می‌کند، بلکه بر روی ظاهر پوست نیز تاثیر می‌گذارد. خوردن آن نیز از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کند. علاوه بر این‌ها، با تحریک و بهبود جریان خون در پوست سر باعث افزایش رشد و جلوگیری از ریزش مو می‌شود و به این ترتیب تاثیر زیادی بر زیبایی ظاهری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code