عسل زعفرانی،محصول پرطرفدار صنایع غذایی چوپِر

عسل و زعفران هم مانند بسیاری از نوشیدنی های خوش طعم و پر خاصیت که با ترکیب مواد مختلف به وجود می آیند، یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که سرشار از مواد مغذی بوده و ترکیب فوق العاده عسل و زعفران باعث می شود که خواص آن ها در کنار هم چند برابر شود.

 

عسل و زعفران

عسل یک عنصر عالی برای رساندن خواص زعفران به بدن است. عسل به عنوان شیرین کننده عمل می کند و زعفران دارای عطر بسیار مطبوعی است که وقتی در کنار هم قرار می گیرند، یک ترکیب سالم و خوشمزه تشکیل می دهند که مزایای بیشتری نسبت به مصرف جداگانه عسل و زعفران به تنهایی را به همراه دارند و مواد مغذی و ویتامین های مختلف بدن را فراهم می کنند.

خواص عسل و زعفران

۱) تقویت کننده قدرت بینایی

ترکیب قدرتمند http://chupermarket.ir/shop/43عسل و زعفران موجب تنظیم و تقویت سلول های چشم می شود و از سلول های بینایی چشم ها محفاظت می کند. البته این خاصیت اغلب برای سالخوردگان مهم است؛ زیرا درمانی موثر برای لکه زرد شبکیه سالخوردگان محسوب می شود.

۲) دشمنی سرسخت برای سرطان

طی پژوهش های علمی انجام شده، اثبات شده است که این ترکیب استثنائی خاصیت ضد سرطانی دارد، چرا که در این ترکیب آنتی اکسیدان های زیادی موجود می باشد.

به طور کلی جلوگیری از ایجاد تومور در بدن، از وظایف عسل و زعفران است، همچنین به این دو ماده صیاد رادیکال های آزاد می گویند.

۳) مسکنی بدون عوارض برای درد های شما

یکی از معروف ترین خاصیت های ترکیب عسل و زعفران، تسکین دردها می باشد.

خاصیت تسکین این دو ماده به خاطر وجود ترکیبی از سافرانال می باشد.

*سافرانال یك مایع روغنی فرار است كه در جریان بخار آب دارای لكه زرد روشن است و در اتانول، متانول و اتر نفت به خوبی حل می شود.

بنابراین این ترکیب باعث کاهش استرس، تنظیم خواب و تمرکز فکر و ذهن می شود.

۴) پوستی براق و شفاف

ماسک عسل برای پوست و ترکیب آن با زعفران، تاثیر فوق العاده ای را بر جای می گذارد. به علت آبرسانی که برای پوست انجام می دهند، پوستتان را نرم، لطیف و تمیز می کنند، بخصوص در فصل سرما، این کار توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code