درمان کم خونی به کمک ترکیب کاکائو و عسل یا همان عسل شکلاتی

همانطور که می دانید کاکائو و عسل به عنوان دارویی انرژی‌ بخش، شادی‌ آفرین و تقویت‌کننده قلب شهرت یافته است.مطالعات نشان می دهد که کاکائو باعث کاهش فشار خون بدن و تنظیم کلسترول بد در خون نیز می‌شود. یکی از اصلی ترین خواص این گیاه ضد عفونی‌ کننده و انگل‌ کش بودن آن است.از خواص دیگر ترکیب کاکائو و عسل که عسل شکلاتی نیز نامیده می شود می‌توان به خاصیت ادرار آوری، قاعده‌ آوری و سقط‌ کنندگی نیز اشاره کرد. امروزه در بعضی از نقاط دنیا از کاکائو برای درمان طاسی سر، انواع سوختگی، درمان سرفه، درمان خشکی لب‌ و درمان خشکی چشم استفاده می‌کنند.

کاکائو انرژی‌ بخش بوده و باعث از بین رفتن بی‌حالی و خستگی، آسان شدن سختی‌های زایمان ، حاملگی و روماتیسم می‌شود. در بسیاری از نقاط جهان افراد محلی‌ از کاکائو برای درمان مارگزیدگی و جراحت‌ها استفاده می کنند.به علت وجود تانن در پوسته و ریشه کاکائو ، فعالیت ضد توموری برای این گیاه نیز پیش‌بینی شده است ولی هنوز به طور کامل ثابت نشده است.درمان کم خونی به کمک عسل شکلاتی

کاکائو با کم خونی رابطه مستقیم دارد چه این کاکائو تلخ باشد و چه شیرین ولی ضرر کاکائوی شیرین برای کم خونی بیشتر است تا کاکائوی تلخ ، پس در خوردن کاکائوی شیرین زیاده روی نکنید . دلیل این ارتباط این است که کاکائو آهن بدن را کم می کند و مانع از این می شود که آهن جذب بدن شود و اهن رسوب می کند. این مشابه همان کاری است که چای با آهن بدنتان می کند. بهتر است که کاکائو را با منابع آهن بدن مصرف نکنید.

عسل شکلاتی:

عسل شکلاتی،یکی از محصولات محبوب چوپر بوده که از عسل طبیعی و کاکائو خالص تلخ تهیه شده است.این محصول را می توان به عنوان یک میان وعده بسیار لذیذ برای شیرین کردن شیر،برای موارد تزیینی کیک و بیسکویت ها،بعنوان شیرین کننده در وعده صبحانه به جای استفاده از شیرین کننده های مصنوعی مانند مربا باشد.این محصول در بسته های ۲۴ عددی تهیه شده است.با مراجعه به قسمت فروشگاه سایت شما می توانید اقدام به خرید این محصول کنید.
همکاران ما در اولین فرصت محصولات انتخابی شما را به هر نقطه از کشور که باشید ارسال خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code