چگونه شکلات صبحانه با عسل یا عسل شکلاتی تهیه کنیم؟

شکلات یکی خوراکی‌های خوشمزه و پرطرفدار است که اگر میزان مصرف آن کنترل نشود، عوارض جبران‌ناپذیری خواهد داشت. پس با این میزان علاقه‌مندی و موارد منع مصرف چه کنیم؟ آیا می‌توان راهکاری یافت که خوردن شکلات از برنامه روزانه حذف نشود؟ طرز تهیه کاکائو با عسل تنها راهکار برای این مشکل است.

درمان کم خونی به کمک عسل شکلاتی

چگونه شکلات صبحانه با عسل یا عسل شکلاتی تهیه کنیم؟ آیا می‌توان با این متد، عسل را در برنامه غذایی خانواده از‌جمله کودکان جای داد؟ تمامی ‌فرآورده‌های زنبور عسل برای حفظ سلامتی باید در برنامه غذایی خانواده جای گیرد. از طرفی شکلات تلخ نیز در صورتی‌که با دانه‌های کاکائو تهیه شود، حاوی مقداری آنتی‌اکسیدان است و برای بدن لازم است. با استفاده از تهیه  عسل شکلاتی در منزل به صورت سالم می‌توان به این مهم دست یافت اما چگونه؟ در این مقاله به صورت اختصاصی با طرز تهیه عسل شکلاتی آشنا می‌شوید. توضیح می‌دهیم که چگونه با شیوه‌ای ساده می‌توان این شکلات را مطابق با ذائقه کودکان با عسل تهیه کرد. برای تهیه این خوشمزه دوست‌داشتنی با ما همراه باشید.

شیوه‌ای ساده برای طرز تهیه شکلات عسل شکلاتی:

شکلات تلخ اصل و باکیفیت باید از دانه‌های درخت کاکائو تهیه شود. اما بازار سودجویان در این حیطه نیز بسیار داغ و پرفروش است. در ساخت شکلات تلخ باید از کره کاکائو استفاده شود ولی دانه‌های کاکائو به سادگی و ارزان در اختیار کارخانجات تولیدی قرار نمی‌گیرد و با استفاده از متدهای تقلبی و ارزان‌تری نیز می‌توان آن را تهیه و در اختیار عموم قرار داد. متاسفانه در بسیاری مواقع از روغن به عنوان جانشین کره کاکائو استفاده می‌شود. اما جای نگرانی وجود ندارد. با یادگیری طرز تهیه شکلات تلخ با عسل دو مزیت مهم نصیب شما می‌شود و می‌توانید خوراکی دلخواه خود را به صورت سالم‌تری داشته باشید.

اول اینکه از محصولات متعددی که در فروشگاه‌ها وجود دارد و پشت پرده کم‌و‌کیف تولید آن را نمی‌دانید، خلاص می‌شوید و دوم اینکه در مواد اولیه مورد نیاز از خواص عسل باکیفیت و طبیعی استفاده می‌کنید و شیرین‌کننده‌های مضر را حذف می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code