کاهش التهاب به کمک عسل شکلاتی

محققین دریافتند که خوردن چند فنجان نوشیدنی داغ به همراه شکلاتی که با مواد شیرین طبیعی مانند عسل تهیه شده است نه تنها سبب جلوگیری از لرزیدن در روزهای سرد زمستان می شود بلکه می تواند به افراد چاق در کنترل بیماریهای التهابی مرتبط با چاقی نظیر دیابت کمک کند. مصرف عسل شکلاتی که حاوی غلظت بالا کاکائو (حداقل ۷۰ درصد کاکائو و ۳۰ درصد شکر ارگانیک حاصل از نیشکر) باشد تاثیرات مثبتی بر میزان استرس، التهاب، خلقیات، حافظه و سیستم ایمنی دارد. کاکائو منبع غنی فلاوونوئیدهاست که می تواند بر سلامت شناختی و قلبی-عروقی تاثیر داشته باشد.

شما عزیزان می توانید ترکیب کاکائو و عسل طبیعی را که از مواد تازه و طبیعی و مرغوب تهیه شده است را از فروشگاه سایت به آدرس www.chupermarket.ir خریداری کنید و از خواص و طعم بی نظیر این محصول خوشمزه و مقوی بهره مند شوید.این محصول در بسته بندی های ۲۴ تایی تهیه شده است.و با توجه به قاشقی بودن آن استفاده از آن بسیار راحت می باشد.

دانه کاکائو به جزایر آمریکای مرکزی و جنوبی تعلق دارند و قرنهاست به منظور مرطوب کننده های پوست طبیعی برداشت می شوند. از آنجا که دارای رایحه ملایم، بافت نرم (به علت خواص “نرم کننده” آن) و فوق العاده آبدار است، کره کاکائو امروزه در بسیاری از محصولات زیبایی تجاری بسیار محبوب است. یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز دانه کاکائو آنتی اکسیدان بالای آن است، زیرا حاوی مقدار قابل توجهی از آنتی اکسیدان های پلی فنول و فلاوانید است. در واقع،دانه کاکائو را به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان پلی فنلها در رژیم غذایی است

همچنین یک مدل از شکلات‌های پرکاربرد برای پذیرایی از مهمون‌ها، انواع تافی شکلاتی‌ها هستند. چایی و قهوه عصرانه با این تافیهای شکلاتی خیلی خوشمزه میشوند. تازه اگه شکلات را با عسل درست کنید، این خوشمزگی راچند برابر کرده اید. در این صورت شما یک عسل شکلاتی خوشمزه و خوش عطروبو را تهیه کرده اید.

کاهش التهاب به کمک کاکائو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code